CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 6, 2011

CUTI SEKOLAH = MUSIM KENDURI KAHWIN

hye u ollsssss.... :)
ok, kali ne aku nak cerita pasal kenduri kahwin plak. korang perasan tak, kalau cuti sekolah ja mesti ramai gila yang buat kenduri kahwin kan? kan? kan? kan? *silaanggukkepalasemua* selalunya kalau korang dapat jemputan kahwinla kan korang bersemangat tak nak pegi? ke korang bagi alasan yang munasabah kat mak2 korg? contohnya:-

1) alaaaa, malasla org nak pi, lgpun 1 ja kenduri..
2) xlaratla, dahla panas/hujan. mood pun hilang truss..
3) xdak baju nak pakai, kalau pkai baju yg sama takut org gat sy xdak baju plak..
4) malas nak make-up2 smua.. lecehh...
5) takut kena teguq gan mak cik2 yang mulut kepochi tahap teetttt... semua benda nak tau...
6) sebab memang naturally pemalas, hehehe

tu baru sikit ja aku senarai, len daripada tu mesti banyak lagilah alasan kan? kalau macam aku kn, aku malas pi kenduri sebab malas nak siap + 1ja kenduri tuu.. xke korang rasa benda tue rugi gila babengg.. hehhehehe... yela, korang mekap2 bagai nak rak, pas2 sekali pi 1kenduri ja. then, balik rumah rehat... apekahh??? kalau aku kadang2 rasa rugi gak tapi sebab boring + my mom dok ajak sangat, so pegi jelahh.. *ok,dahnampakperangaikedekutaku* -.-"

nak cerita kat sini, hari sabtu lepas pegi kenduri rumah kawan my mom. dah lambat gakla, nak dekat pukul 4pm gakla kami sampai, nasib baik ada lagi makanan. hehe... so, duduk2 semua my mom gan my dad dok sembang2 gan member2 depa.. aku mcm relax jela kat situ. pas2 dalam kul 4lebih cam2 gerakla balik. tengokla betapa malaihnyaaaaaa aku, aku pakai seluaq gan blouse ja pi kenduri 2. waakaakakkaa...

pastu, malam tu plak ada kenduri lagi. tapi ne my dad pny kawan laa... sumpah cantik gila decorations diaaa... rumah depa dahla besaq, compartment lagi dah luasss gillaaa... memang cantikla aku ckap.. sayang ja aku xsempat snap pelamin smua 2... memang best gakla buat malam, ala2 romantic gitu. hihihih.. *feeling2kahwin*
nah, ne pic aku masa hari sabtu 2..



hahahhaa, gedik bagai nak peace!! wekksss...

so, hari ahad tu ada lagi kenduri but this time not with my parent but my aunty and my grandma punya friends.. hehehe... i la jadi driver dorg jap sebab my aunty punya lesen mati, xpegi renew lagi.. so, i la drive kemarin... lama jugakla ktorg pegi sebab my grandma tu singgah rumah sedara dia la kejap sembang pa smua.. hehehe...
petang tu, dah balik rmah, my mom ajak buat karipap. sedap gilaaaa weh karipap hand-made. delicious, yummmeehhh... tapi lupa nak snap pic. *ketukkepalaakubanyak2kali*

2jelah, aku nak story psal kenduri. last but not least pic aku kenduri hari ahad tue..
comel x? comel x?

peace lagi... aku rasa trademark aku memang peace laa. hehehehe...
klah... 2jee..
lotsa love,
ika <3

No comments: